1. Największy baner reklamowy – Firma budowlanej Sorouh Real Estate posiada baner reklamowy, który zajmuje powierzchnie 20 000 m2, jest on większy niż obszar dwóch boisk piłkarskich. Baner ten znajduję się w Dubaju na lotnisku i dotychczas zobaczyło go już wg oceny ekspertów ds. reklamy około 14 mln przylatujących i odlatujących pasażerów.31

2. Największy znak reklamowy został stworzony przez firmę Citroen i umieszczony na Wierzy Eiffla w Paryżu. Znak ten po raz pierwszy był podłączony w roku 1925 i był widoczny na odległości 38 km. Wysokość litery ,, N” stanowiła 20,8 m, reklamę zdjęto dopiero po 11 latach.32
3. Największe na świecie logo zostało utworzone przez producenta napojów energetycznych Red Bull i miało rozmiar 60 kortów tenisowych, położonych wzdłuż pasa startowego lotniska Heathrow w Wielkiej Brytanii.
4. Rekord w kategorii największa w świecie reklama pobiła firma bukmacherska Betfair. Umieściła ona swoją instalacje na polach Austrii. Obiekt posiada wymiary 1 380 na 316 m, a powierzchnia to 436 tys.m2 i prezentuje sobą pole, zasadzone roślinami kwitnącymi, tworzącymi napis : ,,No. 1 for football… and still growing. Betfair.com”.33

5. Największy ekran wideo na świecie to ten na Nowym Arbacie w Moskwie. Jego powierzchnia wynosi 7 600 m2, właściciel to agencja reklamowa PEOPLE WORLDWIDE, która uzyskała wyłączność na sprzedaż reklamy na danym nośniku.34

6. Największa liczba niemowlaków, która jednocześnie brała udział w spocie reklamowym. W brytyjskiej reklamie samochodu Vauxhall Astra jednocześnie wzięło udział 2 tys. niemowlaków, w reklamie nie uczestniczyła żadna osoba dorosła. Wcześniejszą rekordową liczbą niemowlaków uczestniczących w reklamie jednocześnie była 984.35