linki sponsorowane
Linki sponsorowane to najszybszy sposób dotarcia do odpowiedniej grupy odbiorców w wyszukiwarkach. W Linkach sponsorowanych jesteśmy w stanie bardzo szybko, często w kilka dni od momentu ustalenia strategii działania zobaczyć efekty. Daje nam to ogromna przewagę nad innymi formami reklamy, np., gdy chcemy szybko ruszyć z promocją danej usługi bądź produktu. Pozycjonowanie w wynikach organicznych nam tego nie zapewni, reklama AdWords jest idealna. Do reklamy SEM nie musimy optymalizować i zmieniać strony internetowej. Reklama SEM nie ogranicza nas, co do ilości słów oraz fraz kluczowych, które możemy używać w Naszej kampanii. Dzięki temu możemy sprawdzić i przetestować tysiące słów i wyrażeń oraz wybrać te najlepsze na potrzeby późniejszej promocji strony w wynikach naturalnych. Informacje dotyczące kliknięć oraz wyświetleń idealnie odwzorowują nam priorytetowe frazy, które należałoby pozycjonować w przyszłości.
adkonteks, remarketing , google analytics,
Adkontekst to kampanie realizowane w sieci, które odznaczają się szerokim dotarciem do potencjalnych klientów, kampanie tego rodzaju generują miliony wyświetleń reklam z wcześniej zaplanowanym przekazem. Bardzo ciekawy sposób prowadzenia kampanii reklamowych, konkurencyjny dla sieci kontekstowej google. W sieci adkontekst możemy wykorzystać reklamy tekstowe, graficzne statyczne i dynamiczne oraz animacje. Remarketing stosowany jest bardzo często, ponieważ daje ogromne możliwości. Dzięki niemu mamy możliwość ponownego dotarcia do użytkownika/klienta, który odwiedził już naszą stronę internetową, ale z niej wyszedł. Remarketing daje nam ogromne korzyści przedstawienia Naszej oferty jeszcze raz, może w nieco ciekawszym, bardziej atrakcyjny sposób. To sprawia, że często możemy pozyskać klienta mimo jego początkowego braku zainteresowania naszą ofertą. Google Analytics jest podstawą pracy. Bez niego analizowanie wyników kampanii, czy to linków sponsorowanych, czy pozycjonowania czy też kampanii banerowych byłoby praktycznie niemożliwe. Naszym celem, jako Agencji jest pokazanie klientom efektów naszej pracy. Integracja narzędzi Google AdWords czy reklam z sieci Adkontekst w połączeniu z Google Analytics to pierwszy krok, aby wszystkie informacje były wykorzystane w prawidłowy sposób. Prowadzenie jakichkolwiek działań e-marketingowych bez narzędzi tego typu mija się z celem, ponieważ bardzo ciężko później oszacować czy inwestycja jest opłacalna.
social media
Dlaczego komunikacja Social Media jest taka ważna? Szacuje się, że konta na profilach społecznościowych posiada od 5 do 8 mln Polaków. Według statystyk Facebooka, z całej puli zarejestrowanych użytkowników, około 51% codziennie zagląda na swój profil. Co powoduje, że informacja wysłana przez firmę dotrze do znacznej części potencjalnych odbiorców. Aby prowadzić fan page potrzebna jest wiedza o social mediach, czyli mediach społecznościowych. Fan page to nie tylko miejsce, gdzie wystarczy publikować zabawne zdjęcia i informacje na temat działalności firmy. Ważna jest forma, treść i interakcja, a także doskonałą znajomość psychologii społecznej, a w szczególności ciągła dostępność i opieka. Fan powinien wiedzieć, że ktoś się nim interesuje, fan powinien czuć, że jest wartościowy dla właściciela fan page’a. Dodatkowo, dzięki wspieraniu komunikacji kampaniami reklamowymi pozwalającymi na precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej oraz rozliczeniu jedynie za akcję przyczynia się do powstania przewagi konkurencyjnej i powoduje realne korzyści biznesowe.
youtube
Serwis Youtube to jedna z najbardziej popularnych i najczęściej odwiedzanych stron przez potencjalnych odbiorców reklamy. Użytkownicy serwisu Youtube spędzają na nim sporo czasu. Daje nam to ogromne możliwości kreowania wizerunku firm także na jego stronie. Mamy możliwość różnorakiego zastosowania, tj: kampanii graficzne (statyczne i dynamiczne) oraz tekstowe informacje dla klientów. Możemy pokazywać klientom także Swój kanał youtube i przygotowane na nim filmy z materiałami reklamowymi bądź informacyjnymi. Wszystkie te elementy sprawiają, że Youtube daje szerokie możliwości dotarcia do odbiorców. Rozbudowane kanały podzielone na wiele kategorii dają Nam możliwość precyzowania przekazu do określonych grup odbiorców, dzięki czemu jeszcze trafniej dobierzemy odpowiednie reklamy.
business view
Business View w Mapach Google to nowa usługa będąca naturalnym rozszerzeniem, co Google Street View, która jest z nią w pełni zintegrowana, oraz oparta na tej samej technologii. Daje to możliwość potencjalnym klientom na obejrzenie wnętrz lokali, firm poprzez interaktywną wirtualną wycieczkę. Klient szukający firmy w Internecie będzie ją mógł zobaczyć codziennie i o każdej porze. Daje to również rozszerzone wyniki wyszukiwania Google, na Mapach, czy lokalnych stronach internetowych. Ułatwia to klientom kontakt z Twoją firmą. Swoją firmową wirtualną wycieczkę można umieścić na stronie internetowej jak i na profilu Facebooku.
Restauracja BAZAR SMAKÓW – https://goo.gl/maps/zRhdu
Salon samochodów luks. – https://goo.gl/maps/dKamG
Hotel Best Western Wrocław – https://goo.gl/maps/ggOpE
Centrum eXperyment w Gdyni – https://goo.gl/maps/JvCFH
pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie to forma reklamy w internecie, która polega na umieszczeniu Twojej strony www na samej górze wyników wyszukiwania w Google. Najbardziej Aktualne badania pokazują, że aż ponad 53% wszystkich wejść na strony następuje z wyszukiwarek internetowych. Po wpisaniu słów kluczowych, które opisują produkt lub usługę potencjalni klienci trafiają bezpośrednio na Twoją ofertę. Aż 93% ankietowanych użytkowników Internetu wskazało na odwiedziny z wyszukiwarki, jako najbardziej skuteczną formę reklamy w internecie. Użytkownicy wyszukiwarek ufają bardziej wynikom, które prezentowane są w części organicznej/bezpłatnej. Dzięki temu w ich oczach nasza firma jest bardziej wiarygodna i częściej mogą korzystać z jej usług w momencie, gdy konkurencja jest spora. W SEO wszystko jest wyraźne i czytelne. Płatność odbywa się jedynie, gdy zostanie osiągnięta konkretna pozycja w wyszukiwarce, reszta jest bezpłatna. W oparciu o umowę wszystkie szczegóły współpracy są zdefiniowane a więc klient dokładnie wie, za co płacić przyjdzie mu w przyszłości.